هنوز نفس می کشیییییمممم یا still alive in bullet points!!

زندگی داره میوفته رو دور تند! اونم بعد از حدود 2 ماه اسلوموشن:


* دارم پایان نامه مو شروع می کنم! با Rasmus! تونستیم یه پروژه بگیریم تو Volvo Parts! انقده حاال می دههه! به هرکی میگی کجا داری تز انجام میدی می تونی تو چشاش بخونی که دلش میییخواادد!! کاش یه ذره سنم کم تر بود می تونستم پز بدم! :دی


* دیروز رفتم مصاحبه برای کار تو Volvo Cars Corporation! این سومین مرحله از 4 مرحله مصاحبه بود که میرفتم!! خداییش کلی سوال سخت ازم پرسیدن!! از این سوالا که سر و ته نداره!! دو تا manager باهام مصاحبه کردن!! یکی از سوالاشون این بود که what's the craziest thing you've done in your life!!!! دیگه خودتون تا تهشو بخونین!!!


* امروز از Volvo واسم ایمیل اومد که این مرحلهرو هم با موفقیت گذروندم و رفتم مرحله ی آخر! آدم یاد این بازی های سگا میوفته!! (می خواستم بگم آتاری دیدم خیلی از مد افتاده! اومدم بگم پلی استیشن دیدم خداییش من که تا حالا پلی استیشن نداشتم!!! واسه همین گفتم سگا که مال دوران کودکیه خودمونه!!!!)


* امروز با Rasmus نشستیم از صبح تا حالا کلی مقاله خوندیم! بعدم قرار داد رو که به سوئدی بود برام ترجمه کرد! خیلی پسر باحالیه! از اون پسرای منظم مرتب!!! انقد لپ تاپش تمیزه که خجالت میکشم جلوش از لپ تاپم!!!


*گشنمه مثل چی! در حدی که مخم کار نمی کنه دیگه! ولی اصلا حسش نیست تو این سرما برم بیرون یه چیزی بخرم! ترجیحا گشنگی رو تحمل می کنم!!!


*تو کتابخونه نشستم الان، منتظر گلابی هستم که بیاد! قراره مقالشو باهم بخونیم و من ادیت کنم ( حالا چرا قراره با هم بخونیم وقتی من میخوام ادیت کنم؟؟؟ چون من نصف نصف مطالبشو نمی فهمم و باید برام توضیح بده منظورش چی بوده!!


* خلاصه که اینم گزارش روزانه ی من! چیز بیشتری به مخم نمی رسه بگم! جز اینکه خیلی گشنمه! همین الانم یه آقاهه اومد کنارم نشست که لپ تاپش مثل لپتاپ من صورتیه!!! البته که مال من سونیه و مال اون دله!!!!!:دی



فعلا