روزهایم

روزهای من داره پر می شه از یکنواختی...

یه عالمه فکر و خیال مختلف که تو ذهنمه...

یه عالمه کارای نکرده...ایده های خام به سرانجام نرسیده...

ولی بازم روزام پره ازیکنواختی...

وایستا ببینم... واقعا زندگیم نواختی داره که بخواد یکی باشه یا بیشتر...

نمی دونم...

خیلی بده که بعضی وقتا به واضح ترین راه هایی که در گذشته رفتین  شک کنین و فکر کنین اشتباه کردین...همون اندازه سخته که کارایی که یه عمر آرزوی انجامشو داشتین و به آرزوتون رسیدین رو بخواین بذارین زیر ذره بین شک...

و من الان مقداری از اون حس رو هم دارم...

و عشق.... هنوز مرموزترین واژه ی زندگیم باقی مونده...

یه جاییم که صدام به هیچ کس نمی رسه...همون جایی که تمام عمر آرزوشو داشتم... ولی حالا...

الان فقط به این خاطر اینجام که جاهای دیگه بدترن برای بودن... و مسلما این به این معنا نیست که اینجا جای خوبیه...

نمی دونم...

شاید اینا همه اش خذعبلات یه ذهن خسته باشه... ولی...

دلم پیاده روی می خواد... پیاده روی تو سکوت یه عصر بارونی پاییزی... همهی شرایط مهیاست...فقط هوا انقدر سرده که حتی نمی تونم فکر عملی کردن خواسته ی دلم رو هم بکنم...


دوباره رسیدم به جایی تو زندگی که دلم می خواد از همه چی بکنم و برم...برم یه جای دو... ولی این بار اون جای دور لزوما خارج از این مملکت نیست... دلم یه عالمه تنهایی می خواد... یه عالمه سکوت و یه عالمه آرامش... با یه آغوش گرم...

گرچه دیگه از این آخری هم مطمئن نیستم...

دلم چقدر بهانه گیر شده....



ذهن آشفته و دل بهانه گیر.... چه شود.....

خوبیش اینه که اینجا هوا هم مثل دل من اکثر اوقات گرفته است...


این منم!

در انتهای ناکجا!

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

میگفت خدا هم تنهاست !
عشقی هم که دیگه اصلا وجود نداره اما امیدوارم در موردتو اینطور نباشه !
نمیدونم... اصلا روزای گندیه ! همچی گنده !

چی میشد یه چیزایی یه کم بهتر می شد...

سهیل سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://royayetalkh.persianblog.ir

من این پستو کامل نخوندم یا اضافه شده بش؟
عاشق هوای سردم. سرد در حد تیم ملی... اونقدری سرد باشه که تو اسخونات حس کنیش...
اینجا بارونیه... اما سرد نیست !

فکر کنم کامل نخونده بودیش!
اینجا انقدر سرده که استخوناتم دیگه حس نمی کنی...تازه هیچ نوریم نیست! رسما فقط شبه!!!
اینجا خوده قطبه!!!
تازه امسال همه اش اخبار می گه که قراره سردترین زمستون تو ۱۰۰سال اخیر باشه!!!!!

سهیل پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ

آبان.... هنوز بخاطر گرما و حساسیت بدنم میخاره.... خودم نه ها ! حساسیت دارم...
میخوام اونقدر سرد باشه که مغزم بترکه...

پس پاشو بیا اینجا! امسال قراره سردترین زمستون تو ۵۰ سال اخیر باشه!

سهیل سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

تو چرا آپ نمیکنی؟

هی میام آپ کنم ۱۰۰ تا کار پیش میاد مجبور می شم برم...
این آخر هفته سعی میکنم آپ کنم!

سهیل سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ


این آخر هفته...
وبتو چرا اینطوری کردی اصلا؟ پرنده پر نمیزنه...

شاید باورت نشه ولی واقعا وقت نمی کنم سر بخارونم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد